Accepterad V2Sebbe | Ban överklagan (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V2Sebbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166218977/home

Ditt Hex-ID: 110000100000638

Vad är din discord tagg? Sebbe#8675

Vem var det som bannade dig? frankho

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? slåss på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att det var en annan grabb som slog mig och han ramla så att staffsen trodde att det var jag som slog han

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod och prata på piren med en grabb och han vart arg och slog mig så han la sig för att dom skulle tro att jag var den skyldige men staffen trodde att det var jag som slog honom men det var han för att staffen såg inte ens hela situationen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, för att jag bara stod och snacka och jag blir slagen och JAG blir bannad

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vet inte riktigt för att det vart för ett halvår sedan men eftersom jag inte blivit bannad sedan dess så antar jag att jag har lärt mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att prata med han

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Ger dig en chans till men jag vill inte se att du lallar på piren mer.

samt det där är inget giltligt hex id kontakta mig på discord så hjälper jag dig att hitta ditt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka