Nekad v1sso | Ban Överklagan [Emilkniven]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1sso

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408558160/

Ditt Hex-ID: 11000011ab86650

Vad är din discord tagg? Visso#7340 eller visso

Vem var det som bannade dig? emilkniven bannade mig.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig då jag inte spelade rättvist då jag spelade med stepps och med ljud när jag sköt någon i huvudet och det förstår jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle precis kolla på youtube eller göra något annat än att spela då får jag en discord tagg av emilkniven och då fattade jag att det var något på gång så jag skrev till han i pm och han skrev att jag skulle hoppa suåport och då hoppade jag dit, när jag kom in i vc bad han mig visa klipp på ett skott scenario som hände vid nakenstaden, då visade jag klipp och han sa att jag hade steps, och att jag hade ljud när jag sköt någon i huvudet. sedan efter det pratade han med en annan staff och dom sa att jag skulle få ban för tredjepartsmjukvaror.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det var rätt av staffsen att banna mig då jag gjort fel och det var mitt fel men jag va inte medveten om att man inte fick ha det men nu är jag det och jag förstår vad jag gjort och tänkt igenom det och tycker det var fel om mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft förut tror jag det var länge sedan så jag minns inte mycket.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda på att ta bort mina stepps och ljud näör jag dödade någon men jaqg visste inte hur jag gjorde det var därför jag hade dom då jag ej visste liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att inte använda tredjepartsmjukvaror. och det var väldigt dumt av mig att spela med det och nu har jag tagit bort det med hjälp av en vänn, och att inte edita klipps.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka