Nekad V1rtz | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1rtz

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? V1rtz

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jonas Jansson är 20 år gammal och har haft en väldigt bra uppväxt med båda förädlarna med sig och dom skyddade honom och stötta han igenom allt. Jonas dröm är att äga en verkstad så han kan laga och trimma bilar och samt besikta dom, det är Jonas dröm. Jonas har en dröm bil och det är en gammal Volvo 240 som ska vara väldigt fräsch och låg milad. Jonas letar fru som han vill ha resten av livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp och roliga scenarion. Jag är en ansvarsfull och mogen kille så något trollande kommer ni inte se från mig. Jag har kört rp i ungefär ett år nu och jag har aldrig blivit bannad från en server förut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska göra det så roligt som möjligt för den andra personen och inte att du spelar för din egen vinst. Vi alla är ju här för att ha det roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst och förstått reglerna. Några exempel är: NLR (New life rule) är en regel som innebär att man inte ska komma ihåg saker som hände innan din gubbe dog. Ett annat exempel är Sunt förnuft. Sunt förnuft betyder att du ska göra rimliga beslut som om detta vore verklighet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har relativt mycket erfarenhet inom rollspel. Jag har ju trotsallt spelat fivem i ungefär ett år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka