Nekad V1RRE | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt Hex-ID: 110000117972935

Vad är din discord tagg? Virre#8070

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit permanent avstängd för: Banad från Discorden ~Ax3l

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efter som att Axel trodde jag va banad i discorden fast jag inte va det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev banad för att va banad i dc men sedan så hoppas jag support och får hjälp av olle.P att bli unbanad ig sedan så går jag ig och blir banad igen av axel och då så hoppar jag support för det och blir banad mitt under support ärendet. om jag gjorde något fel så vill jag gärna veta det efter som vad jag vet så har jag inte gjort något fel. Men om jag gjorde något fel så kommer ja lära mig av mitt misstag och jag kan lova dig att det aldrig kommer hända igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag kan tyvärr inte svara på det då jag inte riktigt vet om det va jag som gjorde något fel eller om det bara va ett missförstånd. men om det va en rätt ban så vill jag höra vad jag gjorde så jag kan se till så det aldrig kommer hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit 7 gånger en av gångerna var rdm det var då jag spawnade in förförsta gången på denna server och råkade miss klicka och slå någon på torget i spawn som var låg och jag tror han dog eller blev knockad jag har också blivit bannad för powergaming då jag inte var fokuserad när jag körde bil och någon körde in i mig och jag bara körde iväg eftersom att jag var väldigt ofokuserad när jag körde och det har jag lärt mig nu och är alltid fokuserad när jag kör bil och rpar alltid mina crasher och sista var för sunt förnuft och det var när jag riktade en uzi på någon efter vi hade crashat och rpat den och han försökte ta min bil och det var ganska öppet så många bilar åkte förbi och jag läste mer om sunt förnuft och fattade att det var sunt förnuft och jag har lärt mig av det nu och jag gör inte om något sånt igen, och en gång för combatt logging och jag ångrade mig efter det och har tagit lärdom över varför inte man ska combatt logga och har aldrig gjort det igen och kommer aldrig göra det igen. och en gång för lall då jag gjorde en kiss emote på någon och jag fattar ju att det är lall och kriminell utan gang då jag rånade någon typ 30 minuter efter dom nya reglerna hade kommit så jag hade inte sätt dom och en gång för att en kille kom och slog ner mig på torget och tog min bil och då så riktade jag på honom för att skrämma honom och för att jag blev jävligt arg och det var väldigt dumt men det kommer aldrig hända igen och sist var metagaming då jag sa till min kompis när jag dog att han lootade mig utan att tänka mig för. och sista banen var för fear rp då jag sprang in i en butik som vi tänkte råna och så var det någon annan som gjorde rån och riktade vapen på mig när jag stog vid dörarna och jag tänkte inte så jag sprang ut ur affären och det var väldigt fel och jag har tagit lärdom av alla mina bans och hoppas ni kan låta mig bevisa att jag kan ta lärdom av denna också och alla mina ban överklagar har blivit godkända ganska snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet faktiskt inte då jag inte vet om det va ett missförstånd eller om jag gjorde något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nja men om jag får veta vad jag gjorde så kommer jag ta lärdom av det. sorry om denna blev lite kortfattad men det är svårt att förklara när man inte gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Du var ju staff på en server? Kommer du inte ihåg det?
Jag var det ett tag och detta skedde innan det och jag tror inte denna ban har med det att göra och därefter gick jag till den servern då mina polare hade gjort den, så nu vill jag tillbaka till denna servern då jag gillade att spela här och det var svårt att kontakta en staff när jag blev bannad ur dcn men jag försöker mitt bästa att lösa detta nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka