Accepterad V1RRE | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt Hex-ID: 110000117972935

Vad är din discord tagg? Virre#8844

Vem var det som bannade dig? Retarden

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Annan server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde ett dumt beslut och omedvetet bröt mot serverns regler vilket jag inte trodde skulle resultera i en permanenet avstängning från servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Såhär, min kompis som jag känner bra IRL har hållt på med FiveM inom servrar och annat. En dag när jag sitter och pratar med honom så får jag då reda på att han ska skapa en egen FiveM server. Jag säger att jag inte är riktigt säker då jag aktivt spelade på Unvive. Men eftersom att han var min IRL kompis plus att många andra av mina IRL servern skulle gå till den blev det lite grupptryck att byta server men jag kände ändå att jag ville göra ett försök på den istället. När jag snackade med folk jag kände från Unive fick jag alltid höra att det endast skulle vara indragna roller på att byta server och inte ban. Detta var även det jag hade hört från innan och är alltså det som jag nu var inställd på. Som sagt så visste jag inte att jag skulle bli bannad så när de öppnade så lämnade jag Unives community och gick över till min kompis server. Senare den kvällen blir jag bannad från DC och in-game vilket jag inte riktigt förstod då jag trodde att man bara skulle få indragna rolller. Jag ångrade detta direkt och försökta fåt tag på staffs men det gick inget vidare så jag slutade försöka och nu är jag här efter ett långt tag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså, man kan ju inte säga att detta var en felaktig ban då den som bannade mig endast gjorde det den skulle och det var mer jag som inte förstod att mina handlingar skulle resultera i vad det gjorde. Problemet är att jag självklart inte hade för avsikt att övergiva Unive och lämna det för gott utan jag ville mera spela lite med mina IRL kompisar på den servern och sedan efter att tag komma tillbaka till Unive. Jag var ju med på att få alla mina roller indragna och stå det kastet men inte att få en permanent avstängning. Jag tycker dock det låter lite skumt att man får en permanent avstänging för att byta server och tycker att det endast borde resultera i indragna roller, men som sagt så visste jag inte. Jag ångrar detta väldigt mycket och ville endast spela lite på min kompis server med andra IRL vänner och ha lite kul. Jag skulle självklart aldrig göra om detta och detta hände väldigt länge sedan. Jag känner mig väldigt missförstådd och att överge Unive var inte alls det jag planerade. Hoppas att jag kan få en annan chans då jag egentligen endast vill spela Unive men mina vänner!

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har ungefär 7 tidigare, jag vet ej exakt. Dock så har jag spelat på denna servern väldigt länge och 5-6 utav dessa bans är nästan 1 år gamla och kommer från när jag var i princip ny till RP och inte hade någon koll på grundreglerna. Sedan dess har jag självklart utvecklat min RP något enormt och dessa saker skulle självfallet ej upprepas.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kanske inte ha lämnat Unive och haft bättre koll på vad som skulle skett om jag lämnade, jag skulle även ha kunnat informera Philip eller någon annan högre uppsatt staff att jag skulle lämna Unive communityt för tillfället och bett de dra mina roller och sedan kickar mig från servern istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag skulle numera aldrig lämna Unive för en annan server om inte Unive stängde ner självklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja självklart!

Tillbaka