Nekad V1RRE | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt Hex-ID: 110000117972935

Vad är din discord tagg? Virre#8070

Vem var det som bannade dig? Anders bergman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? failrp, lall, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag sprutade med en brand släckare som jag hade fått av min polare som jag testade och jag sprutade typ med den i 30 sek sedan blev jag bannad och när jag tänker efter så är det ju väldigt dålig rp eftersom att det aldrig hade hänt irl och klassas också som lall

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina polare stog och vänta på ett ställe för vi skulle göra ett scenario men en av oss skulle gå och käka så vi stog bara och väntade där och hade tråkigt så då tog jag upp brand släckaren och sprutade i 30 sekunder och sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en korrekt ban då det är väldigt dålig och konstig rp att spruta en brand släckare utan anledning sedan förstår jag också att det är lall

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans var i december och någon i januari så kommer inte ihåg dessa bans men den ända ban jag fått nyligen är några veckor sen när jag körde på fel sida av vägen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt ens ta upp brand släckare och skulle bara tänkt efter innan jag gjorde det jag gjorde det var dålig rp och lalligt och kommer ej hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag här lärt mig av denna ban och något liknande kommer ej hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Du får bara göra en per dag ta hänsyn till detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka