Nekad V1RRE | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt Hex-ID: 110000117972935

Vad är din discord tagg? Virre#8070

Vem var det som bannade dig? Anders bergman

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Failrp, lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag och mina kompisar satt och snackade i discord och vi väntade vid grape seed hangaren för att vi skulle göra ett scenario och så stog jag med en brand släckare och sprutade med den på mina vänner

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog och kollade på youtube sen tabbade jag in igen i mitt spel för vi skulle göra ett scenario och vi väntade så tog jag upp en brand släckare när vi inte gjorde något och sprayade med den på mina kompisar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är en korrekt ban eftersom att det är konstig rp och skulle inte hända irl

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har tidigare bans men det var länge sen och den nyligaste bannen jag har var när jag körde på fel sida av vägen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt ta upp brand släckare medans vi väntade på scenariot

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hålla på att lalla och göra saker som är orealistiskt

Har du läst våra regler? Ja

Du har 6 tidigare bans.
Gör om och gör rätt om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka