Accepterad V1RRE | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Virre

Vad är din discord tagg? V1RRE#9214

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Janne. Återstår: 1 dagar 9 timmar 29 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tänkte inte på vad jag gjorde jag och min kompis satt i fängelset och vi upptäckte en emote som man stog och pissa med och vi tyckte den var rolig och så stog vi och kissa på en kille i fängelset och jag fattar att det var lall men jag tänkte mig inte för

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis gick runt i fängelset och gjorde piss emoten och sen pissa jag på en kille som gjorde armhävningar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en 100% korrekt ban och jag fattar ju efteråt att det var lall men tänkte inte på det i stunden och jag vet att det bara är 1 dag och 9 timmar kvar på min ban men jag vill kunna spela på min favorit server som har fett nice Community och as nice rp och jag älskar att spela på denna server så det är ganska jobbigt att vänta i en dag och 9 timmar

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit 4 gånger en av gångerna var rdm det var då jag spawnade in förförsta gången på denna server och råkade miss klicka och slå någon på torget i spawn som var låg och jag tror han dog eller blev knockad jag har också blivit bannad för powergaming då jag inte var fokuserad när jag körde bil och någon körde in i mig och jag bara körde iväg eftersom att jag var väldigt ofokuserad när jag körde och det har jag lärt mig nu och är alltid fokuserad när jag kör bil och rpar alltid mina crasher och sista var för sunt förnuft och det var när jag riktade en uzi på någon efter vi hade crashat och rpat den och han försökte ta min bil och det var ganska öppet så många bilar åkte förbi och jag läste mer om sunt förnuft och fattade att det var sunt förnuft och jag har lärt mig av det nu och jag gör inte om något sånt igen, och en gång för combatt logging och jag ångrade mig efter det och har tagit lärdom över varför inte man ska combatt logga och har aldrig gjort det igen och kommer aldrig göra det igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte ens behövt göra något sånt alls men jag hade suttit inne i fängelset i typ 8 timmar och jag hade as tråkigt och min kompis var också inne i typ 9 timmar och vi hittade den emoten och tänkte inte oss för och det kommer aldrig hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lalla och hålla på och göra saker som förmodligen inte skulle hända irl liksom överdrivet lall som det där kanske var och jag ångrar det fett mycket

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka