Accepterad V1RRE | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Användarnamn: V1RRE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Virre

Vad är din discord tagg? V1RRE#9214

Vem var det som bannade dig? 8Niklass0n_12FN

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: GrovSuntförnuft. ~^8Niklass0n_12FN. Återstår: 6 dagar 23 timmar 52 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har läst om reglerna och kollat på mer vad sunt förnuft är och jag fattar nu att det var självklart sunt förnuft eftersom att jag tog upp en uzi på en kille som försökte sno min bil mitt i stan där många personer åkte förbi och jag förstår vad jag gjorde fel och jag ångrar det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag crasha med en kille så rpade vi crashen och sen försökte han ta min bil så jag tog upp en uzi på killen som försökte ta min bil mitt i stan och jag fattar nu att det är sunt förnuft eftersom att det hade inte hänt mitt i stan irl och jag förstår värkligen vad jag gjorde fel och kommer förbättra mig eftersom att det här är min favorit rp server som jag inte vill vara bannad på eftersom att jag spelar mycket fivem och det här är den ända jag vill köra på

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en 100% korrekt ban eftersom att det var självklart sunt förnuft men jag tänkte inte på vad jag gjorde och det var väldigt dumt gjort av mig jag har läst om på sunt förnuft för att inte göra om något sånt igen men det var bara en reaktion till att han försökte ta min bil och det kommer inte hända igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 3 gånger tidigare och en var för rdm det var när jag råkade slå någon i spawn på torget och han var lågt hp så han dog och det var den första gången jag gick in på servern och sen har jag blivit bannad för powergaming när någon körde in i mig bakifrån när jag inte var fokuserad och jag bara körde iväg för att jag inte tänkte mig för och jag har lärt mig av det och rpar alltid mina crasher nu och åker inte iväg direkt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara låta det vara efter crashen och låta den andra killen ba ta min bil eller sagt till han att hoppa ut eller köra efter honom men inte riktat uzi på honom och jag ångrar mig värkligen för att jag älskar att spela på multistaden och jag tar alltid in min ban och gör aldrig om det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att aldrig göra något sånt och jag har kollat mer på sunt förnuft eftersom att jag blev bannad för det och jag har fattat vad jag gjorde fel och ska förbättra mig och aldrig göra om det för jag vill få bra rp och jag insåg att det var dålig rp och jag hoppas att ni kan tro på mig att jag vill förbättra mig. Jag har läst om alla regler nu för att bli mer säker på alla regler så inget sånt händer igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka