Accepterad V1RRE | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V1RRE

Icke Medlem
Meddelanden
230
Reaction score
17
Användarnamn: V1RRE

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198356048181/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Virre KeyDrop.com

Vad är din discord tagg? V1RRE#9214

Vem var det som bannade dig? Oppa

Hur lång tid var din ban? 24 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit bannad för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror dom banna mig för att jag slog någon när jag loadade in i servern för första gången men det var för att jag råka klicka på min mus när jag costumizade min gubbe

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag loada in på servern för första gången jag skulle göra min gubbe och råka slå en kille sen sprang jag iväg från spawn och blev påkörd på en trottoar precis vid spawn och blev bannad när jag hade blivit påkörd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte om det var en felaktig men jag tror det var mitt fel eftersom jag råka slå någon i spawn och sen 1 cm från spawn så blev jag tydligen påkörd och då blev jag bannad direkt efter jag blev påkörd efter att ha loadat in på servern så jag hoppas dom som körde på mig blev bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte slagit den killen i spawn så hade nog det varit ok

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska göra något mot någon utan anledning även om jag råkade så fattar jag att det är en strikt server eftersom jag aldrig spelat på den visste jag ju inget om den men nu har jag läst reglerna och vill gärna bli unbannad för att kunna få bra rp och jag har hört att denna server har grym rp och jag vill gärna bidra till den rp

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka