Accepterad V1NNE | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad är ditt discord namn? -

Vad är ditt födelsedatum? -

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Karlsson och är en person som hade en jobbig uppväxt och hans föräldrar dog i en bilolycka i tidig ålder och han fick därefter åka till ett branhem. Det här barnhemmet tyckte han verkligen inte om och han försökte rymma flera gånger ifrån det här barnhemmet och efter flera försök så lyckades han rymma ifrån barnhemmet och han sprang så långt han kunde och hittade sina farmor och farfar en bit bort och han frågade om han kunde bo hos dom istället och han bodde hos dom och sen gick det inte bra för johan han började med droger och började hantera vapen och blev en gängkriminell person därefter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med kvalitativ, social och bra rp till unive. Jag kommer t.ex inte skjuta i första hand då jag tycker det är roligare att snacka istället. Jag kommer även inte lalla i mitt rpande och jag vet även hur man rpar då jag rpat i ungefär 1 och ett halvt år.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst är att t.ex du gör ett butiksrån då kan du t.ex ta en långsammare bil istället för den snabbaste i hela servern för att polisen ska kunna ha en chans att kunna följa efter och eventuellt kunna ta fast er annarts blir det inte roligt för poliserna om ni är borta på 1 sekund. Att spela för motpartens vinst innebär även att du ska spela så att båda parter har roligt i rpandet.

Hur hittade du Unive? För länge sedan genom kompisar

Senast ändrad:
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka