V1NNE | Ansökan till Servervakt [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ibrajeshto

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? -

Vad heter du på discord? v1nne.

Ange ditt födelsedatum -

Beskriv din dagliga aktivitet. -

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem i ungefär 1 år och 6 månader men tagit lite pauser då och då

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 19 gånger och dom flesta var när jag var ny till rp och jag har lärt mig av mina misstag. Går inte att lägga in bild men kan skärmdela mina bans istället

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att vara en förebild för alla spelare på servern och kunna hjälpa till så mycket som möjligt. T.ex har servervakter tillgång till följande kommandon.

/kick
/svban
/revive
/toggleid
/dv

Osv, En servervakt har dessa kommandon för att kunna hjälpa till så mycket som möjligt t.ex om det komemr inte en lallare och vdmar så kan en servervakt snabbt och smidigt banna den personen och skicka ut i ban bevis och be om att förlänga bannen om det behövs eller att nån blir rdmad på torget så kan en servervakt ressa den personen och så rpar man inte på de. En servervakt enligt mig har helt enkelt uppgiften att få bort lallare och andra problem på servern så att rpn kan bli så bra som möjligt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på unive eftersom att jag anser att unive är en väldigt rolig server och jag vill kunna göra förändring på lall och få bort de så mycket som möjligt så rpn blir hur bra som helst. Jag vill även bli servervakt för att kunna underlätta för staff teamet t.ex om det står en bil mitt i vägen som är sönder så kan man göra /dv för att få bort den så slipper staffs göra det. Jag har varit servervakt på unive tidigare och vet precis hur en servervakt ska vara och hur dom ska bete sig.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och sv abuse är ett grovt regelbrott och det innebär att du abusar dina perms och t.ex ressar i skottscenario när du har dött eller att du t.ex lägger ditt vapen i handsfacket vid ett bankrån och sen dvar bilen för att inte bli av med ditt vapen. Sv abuse och korruption är något som jag inte kommer bidra med utan jag kommer använda mina perms på rätt sätt och inte abusa dom.
 
Senast ändrad:
Din Servervakt ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top