Nekad v1ltr3k | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1ltr3k

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? vilme

Vad är ditt discord namn? v1ltr3k

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Peter Olofson Han växte up på gatan med sin mamma sedan när han blev 9 år fick hans mamma ett hus som han bodde i tills han blev utsparkad ur huset av sin mamma när han var 19år gammal. han gillar bilar och
lasagne han känner sig alltid lugn gillar inte att gå i bråk med andra och hans framtids planer är att på ett jobb och en lägenhet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag rpar seriöst försöker inte att bara få massa pengar och vapen och vill istället ha kul med andra

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda i ett scenario ska ha roligt och inte bara en har kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? att man inte får copbaita, man måste ha social rp, man får inte combat logga som betyder att man inte får lämna servern när man är död och joiha tillbaka så man kan respawn snabbare.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 270 timmar i rp och har också varit delägare på en server så jag har mycket erfarenhet

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inget speciellt bara att jag spelar 3 timmar max fivem per dag

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning samt förtydliga "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka