Nekad V1llst3r | Medlem ansökning /Hugge/

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

V1llst3r

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198802144877/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? V1llst3r #6991

Vad är ditt födelsedatum? 13 September 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Per Gunnarsson och är 24 år. Han har varit bra uppfostrad och han har haft många nära och kära. En gång när han och hans bror Axel var på deras baksida så kastade dom frisbee. Han snubblade och slog i huvudet rejält. Hans föräldrar rusade till sjukhuset. Han hamnade i en koma och Axel blev jätte ledsen och blev deprimerade och åkte långt iväg. Hans pappa följde med Axel. Hans mamma drog bara av ingen anledning och lämnade inte en smula av någonting. Han bodde på gatorna i några veckor och sparade ihop till en bussresa till Unvie och nu trivs han jätte bra och har hittat några kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra till en bättre miljö där jag kommer göra allt för att man ska trivas och så att så många så möjligt lyder reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bättre miljö där jag kommer göra allt för att man ska trivas och så att så många så möjligt lyder reglerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis som sa att den var jätte bra så jag provade och jag älskar den.

Tillbaka