Nekad v1le | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ehwts789

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? v1le840

Ange ditt födelsedatum 23 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Är hemma och vaken varje dag från 15-06 just nu under sommarlovet och sen när skolan börjar så e jag aktiv från ungefär 16-00

Hur länge har du varit medlem på Unive? I någon månad nu men spelade här för ett år sen på ett gammalt forum konto jag glömt lösenord till och mitt gamla discord blev hackat. Jag har nu tillbaka och har spelat här i en månad nu som sagt

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1105195942866604222/1134372459315994725/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska se sig om kring när hen rollspelar och vara redo på att ta åtgärder på det han ser medans hen rollspelar som vanligt. En servervakt ska ej leta problem hen ska bara ta åtgärder åt det han ser. Som servervakt är ens uppgift att hjälpa servern och få rp nivån till en högre nivå genom att ta åtgärder åt dom som rpar dåligt och begår regelbrott så man gör de mindre jobbet för helpers, mods och högre. Om man ser något grövre regelbrott så är det viktig att man svbannar sedan klippar och visar det för högre uppsatt så att de kan banna lä

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för rätt många anledningar. Jag har spelar ett tag nu och känner att jag vill hjälpa den server jag spelar och ta extra ansvar och se till så rpn blir bättre. Som servervakt kommer jag dv bilar som ej behövs vara ute i staden och som är i vägen så att servern laggar mindre och jag kommer se till att rollspelet hålls vid en bra och hög nivå. Ser jag att någon begår regelbrott som är milda kommer jag ge dom en varning om de fortsätter efter det kommer jag /kick dom eller banna då de ej har lyssnat på mina varningar. Ser jag grövre regelbrott ske runt mig så kommer jag lägga en svban även klippa händelsen med deras namn och så vidare så helper/mod får lägga den rätta åtgärden. Jag har nyss kommit tillbaks till unive nu efter något år och har nu spelat i en månad och jag har sett mycket regelbrott ske runt om mig och har alltid velat tagit åtgärder då det hade hjälp rpn för alla och det är nu och därför jag har bestämt mig för att göra denna ansökan för jag vill att folk ska se unive som den bästa servern med bästa rpn.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det finns mycket sätt att abuse sina perms som en servervakt. Några exempel är att man till exempel revivar sina vänner eller sig själv efter till exempel ett skott scenario så att man ej förlorar sina vapen. Ett annat sätt att abuse är att om du blir kidnappad och anser att motparten gör fel kan du ej banna mitt i scenariot för din fördel detta skulle klassas då man bannar mitt i ett scenario för sin fördel. Kort sagt så kan man säga att servervakt abuse är när man använder sina perms för en fördel till sig själv eller vänner.

Nekad.
Anledning:
Du vart bannad 19 Juni, efter en ban så ska man vänta 30 dagar innan man ansöker till Servervakt.

Du får ansöka igen 18 Augusti. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka