Accepterad V1ggo | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johanzzon

Medlem
Meddelanden
241
Reaction score
12
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199203556184/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Johansson

Vad är ditt discord namn? sexigaviggo#7157

Vad är ditt födelsedatum? 24 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Kurt Johansson är en person som aldrig ger sig, kämpar till 100 och får det han vill ha. Kurt Johansson är en fördetta arbetslös som ville spicea upp sitt liv lite så han tog sitt pick o pack och åkte till Unive för att kunna börja om sitt liv på nytt med sina vänner som redan bor här. Vanliga 7-4 jobb är något han kommer göra men på kvällarna vet man aldrig vad dom hittar på för något. Svart som vitt, det spelar ingen roll så länge pengarna rullar in. Kurt Johansson är även en 21 årig man som snart fyller 22. Han är snäll rolig och har bra humor,. När han var liten så brydde han sig inte mycket om andra utom bara körde på och var taskig, som man kan säga var han inte snäll mot andra. Han var väldigt busig och slarvig med allt han gjorde i sitt unga tonårs liv. Han har många kompisar som är snälla och alltid glada, men från kvällen till morgonen så förändras dem helt. Kurt är även väldigt rik och betalar gärna för andra. Han bjuder även på skjuts när hans kompisar eller andra behöver. Hans favorit sport är mera åt motorsport hållet men hans mest favorit är motocross. Han har kört motocross väldigt länge och är därför väldigt bra på att köra motorcykel. På fritiden gillar han att spendera tiden med sina kompisar, familj, göra musik och köra motocross.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att jag ska få en bra server att spela samt få mer möjligheter på servern t.ex som att skaffa jobb, bli krim och gå med i gäng eller annat. Jag vill även bli medlem för att många av mina kompisar på servern spelar seriöst och vill helst också kunna få spela seriöst och få en bra karriär med jobb osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra och seriös rp även sociala scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska vinna utan även kunna förlora ett scenario så det blir roligt för båda sidorna.

Hur hittade du Unive? Jag har spelet på servern tidigare men har då tagit en paus men är tillbaka nu.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka