Nekad v1gge | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579726564/

Ditt Hex-ID: steam:1100001608702e4

Vad är din discord tagg? qwerxzy123

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av anti-cheated och har aldrig fuskat i hela mitt liv här fattar inte gick in på servern och sen blir jag bannad av fiveguard.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: adgj.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte varför anti cheated banna mig har aldrig fuskat snälla de måste fixas kan pc checkas om de så i support.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på servern och sen blev jag bannad från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var den har aldrig fuskat snälla pc checka mig om de så.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej jag vet inte varför jag blev bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej för jag har inte gjort något snälla pc checka mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka