Accepterad v1gge | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v1gge

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199579726564/

Ditt Hex-ID: steam:1100001608702e4

Vad är din discord tagg? qwerxzy123

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-25 162633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad pga att jag har lan hemma hos en kompis och han har blivit bannad här och varför jag är bannad är pga att vi är på samma ip.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte eftersom att de är min kompis ban och de kan jag bevisa eftersom att de är hans ban och inte min och de jag mest undrar är ifall att jag kommer bli unbannad autommatiskt när jag kommer hem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja de var de 100% eftersom jag köpte krim igår och spela hela kvällen igår finns bevis på de också sedan så är de william.9 som bannat och han har ju inte varit staff på svin länge.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja fear rp och de har jag lärt mig att de är inte värt och ta bann och indraget för ett vapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja om de nu var jag men de var de ju inte.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om de nu var jag men de var de ju inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Jag har dessutom massor av bans sen innan inte för de låter bra utan att jag har liksom blivit bannad innan och de står 0 tidigare bans.

Sedan kan ni kolla logs och se när jag blev bannad senast

Bevis på att jag köpte krim igår och ett klipp från en stormning igår som säger "15 hours ago".
Sedan ett pm med william.9 1750864749726.png

1750864709540.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka