Nekad v199o | Medlem ansökning [Lucke37]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v199o

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? v199o

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2024

Berätta om din karaktär. hej! Jag heter Alex Andersson och jag ska prata om min uppväxt, Alex andersson växte upp i malmö i ett litet områden som heter limhamn. som va mycket kaos och mycket skotlossnigar även, men när jag blev äldre så sa mamma ska vi flytta till unive för det ska va trevliga personer där och du har några kompisar som har flyttat till unive staden, `men mamma vi har inte ens pengar till mat och vatten´ men det är grattis ressa till unive staden. så jag hade en vecka kvar i skolan, för jag och min mamma skulle överleva så behövde jag ta med vattenflaskor till skolan och fylla dom med vatten för at ha något och dricka, och mamma hon va i suptornor för att leta efter mat, ibland hade vi ingen mat på 3 dgr en gång hade vi mat i 1 vecka.. så mina känslor va upp och ner hela tiden. en gång sa mamma vad vill du bli när du blir stor jag sa jag vill bli polis för att rädda staden så det blir säkert och lungt för att få bort dom krimenella, med de jag har längtat efter är att träffa mina kompisar för jag har inte träffat dom på 10 år typ elr inte snackat med dom iheller. men mina mål är att bli polis på unive staden och bli så bra polis som möjligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på andra serverar innan så jag kan rpa och jag kommer ta hit min bästa rp nivå som möjligt så jag inte blir bannad för lall exp, om min rpa nivå inte är bra så kommer jag förbättra den så bra som mösjligt för att spela på unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste verkligen inte vinna ett scenario, ett scenario handlar om att ha roligt och ha bra rp nivå, och man inte är bra för att vinna ett scenario så behöver man inte spela här tycker jag.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes, man ska bidra me bra rp nivå, ingen racism, powergaming,vdm,rdm,metagaming,fearRP,nlr,suntförnugt och massor med bra regler till

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, de är klarthar varit helper och även mod+ på andra serverar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej, de skulle jag inte påstå

Nekad.
Anledning:
Du har skrivit fel datum på när du är född, kolla mitt discord pm och fixa det!

Du får ansöka igen. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka