Nekad v199o | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v199o

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Vad är ditt discord namn? v199o

Vad är ditt födelsedatum? 9 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Hej! jag heter alex andersson som bor i malmö men ska flygga till staden Unive för dom ska va mycket trevliga där har jag hört så jag vill testa de. jag har haft en svår uppväxt för mina föreldrar var inte direkt rika i när jag växte upp så de var inte mycket på bort och äta när de var mat, samma med vatten ibland så behövde jag ta med 4-9 flaskor till skolan och fylla dom så vi hade vatten och dricka där hemma. jag bor i ett farligt område i malmö så det var mycket skottlosnigar och knark handligar vid mitt områden och de hata jag. så mitt mål när åker till Unive staden så vill jag bli polis så staden kommer bli säkrare och lungt. så jag vill komma till unive staden för att ha en bra stund.
jag har även lite kompisar där i unive staden som jag inte har träffat eller snackat på länge, men mina mål är väll att bli polis och bli så bra polis som möjligt, om man blir polis så kommer mina känslor bli helt crazy för jag har aldrig skjutit innan asså mot andra då, även om jag blir polis ens då kommer mina känslor också gå helt vlit.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat på olika servrar så jag kommer komma men den bästa rp för. jag kommer göra allt för att min rp ska va bättre. alltså sagt jag kommer bidra me så bra rp som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste inte vinna ett scenario, ett scenario ska handla om bra rp, roligt scenario och bara ha en bra tid. om man har en tanke att vinna ett scenario de är bara inte rätt för alla ska ha bra rp och ha roligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska bidra me bra rp, ingen racism, och sen dom vanliga reglerna powergaming,metagaming,fearRP,vdm,rdm,nlr,suntförnuft och massor med bra regler. Bild

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, Klart har varit mod helper och sånt på andra server

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte de

Nekad.
Anledning:
Plagiat.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka