Inaktuell v199o | Ansökan till Staff [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

v199o

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? viggo

Ditt discordnamn: v199o

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att jag gillar och arbeta mycket för det är tråkigt och bara inte göra något om dagarna då jag vill bli staff så jag kan utveckla min staff roll och bli bättre de som behövs, ja jag har du varit helper+ i andra server bara så ni vet. exp om jag skulle haft ett ärende i support så skulle jag lyssnat på båda sidorna och se ta det där efter, en viktigt sak i support är att ha en lugn ton,lyssna på dom man pratar med och aldrig skricka i support. som staff så kommer jag bidra med bra staff arbete och aktivitet. varför ska ni välja mig ju, jag har varit staff innan på många servar så jag kan ju minna saker. jag vill hjälpa er staff teamet de ni behöver hjälp med så kommer jag allrid va där för jag kommer va mycket aktiv, som staff vill ja va en förebild att en staff ska va trevlig och sånt så dom medlemmarna kommer ha roligt i support exp elr någon annan stans. men jag vill gå upp ett steg för att bli en förebild för andra.
jag är unik för min staff arbete och aktivitet jag har fått jätte mycket beröm om de på andra serverar. jag vill kunna utveckla servern med bättre rp nivå dom som inte kan rpa så bra då.

staff arbete: som staff ska man noclipa runt elr använda sig utav reportlist.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? ingen anning har inte sett ett enda problem på unive och det är en svin bra sak tycker jag.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? om det har hänt ett stort scenario som har gått helt fel så kommer jag skicka till den person som också specca scenariot då vi 2-5 pers kommer reda ut de och kanske ta återgäder för se vad som har hänt

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? det är viktigt att agera professionellt för att man kan inte ha en staff som inte våga säga i mot medlemmar då en staff kommer va blyg och de är inte bra, som staff ska man agera professionellt för att visa att man är en förebild och kan göra sitt jobb rätt. man ska agera trevlig,rolig,snäll,vällkommen och lite mer saker. du kan inte bete sig otrevlig/korruption då ska man inte va staff längre.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? nu har jag ju skola och träningar, då jag kommer ha fiveM mellan skolan och träningar.

detta är ju inte exakta tider då
Skola 8-15 fiveM 15.30-18.00 sen träning så får se om man pallar efter, ett litet schema som det kan se ut, men på helgerna så kommer det va mycket mer aktivitet kan jag lova er/dig.

Hur länge har du spelat på Unive? eeeeee vne, kanske 1 månad snart.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja klart, vad ska man ens skriva. kolla längre upp så står det mer info.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka