Nekad v11vo21K | Medlem ansökning[Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo21K

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? v11vo_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Adam Hassan är en man som alltid hade levt sitt liv på högsta växel. Från det ögonblick han kunde gå hade han varit fascinerad av bilar. Hans far, en rik företags ägare , hade ett kontor i utkanten av staden där Adam tillbringade större delen av sin barndom. Doften av olja och ljudet av motorer som surrade blev snabbt hans mest bekanta sällskap.
Redan som liten var Adam en flitig hjälpreda i sin fars företag . Med små händer höll han presentation . Hans far såg potentialen i sin son och lät honom experimentera under övervakning. När Adam fyllde tio, hade han redan tjänat pengar , ett arbete som imponerade även de mest erfarna säljarna i stan. På sin sextonde födelsedag fick Adam en överraskning som skulle förändra hans liv. Hans far hade restaurerat en gammal, rostig Mustang från 1967 som hade stått längst bak i garaget i flera år. När täckduken drogs bort och Adam såg bilen blänka i solen, kände han sig glad av stolthet och tacksamhet. Han visste att detta skulle bli mer än bara ett fordon för honom; det skulle bli ett projekt som han jobba med länge

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med så många roliga scenarios som möjligt där man använder /me samt /sme och gör bra RP så att alla tycker att det är roligt att spela här. Jag kommer även bli polis då jag vet att dom söker anställda. Sedan kanske jag ansöker om Medlemskap Ansvarig då jag vill hjälpa till att utveckla Unive eller kanske Servervakt för att hålla servern ren från lallare

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vara ute för att vinna ett scenario utan göra det till ett bra och Roligt RP scenario, även fast man inte vinner.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FearRP - Du ska värna om ditt liv om någon t.ex håller vapen mot dig Powergaming - Att du t.ex krockar och bara fortsätter köra o att du spelar för makt o pengar Metagaming- Att du tar info från OOC och använder IG Streamsniping Att du tar informtion från någon stream och använder IG, tex försöker leta upp honom genom streamen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, började för 2 år sen på denna server och sen dess har jag massa erfarenhet av rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Du är permanent bannad från unive.

Du får ansöka igen 7 dagar efter godkänd banöverklagan. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka