Nekad v11vo21K | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo21K

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad är ditt discord namn? v11vo_

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Adam Hassan, 23 År Gammal. Adam Hassan var uppväxt i ett litet område utanför Luleå, han var inte så självsäker på den tiden, då han var i runt 10 års åldern, när Adam började växa till sig i runt 15 års åldern, så hände en hemsk sak, hans pappa var med i en bilolycka och behövde sitta i rullstol i resten av hans liv, då behövde Adam vara hemma i runt 2 år, så runt 17 års åldern så fick han för sig att bli sjukvårdare, då han ville hjälpa sin pappa, då han ibland får lite epilepsi attacker. Fortsättning följer vad han bestämmer sig för att göra i livet....

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med socialt och underhållande RP, jag kan locka in mina polare och bevisa att unive är just den servern dom ska spela på.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska RPa så att båda personerna har den bästa tid på servern som möjligt, det spelar liksom ingen roll vem som vinner scenariot osv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes! VDM, Vehicle Death Match, det menas med att man använder sitt fordon som vapen, RDM, Random Death Match, Man dödar någon utan ett bakomliggande scenarion, Suntförnuft, Man ska vara så verklig som möjligt, man ska reagera som att det skulle vara i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp! Har varit Whitelist, på en del andra servrar, har även massor av erfarenhet som staff.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope, inget som jag nu kommer på, men om jag kommer på något, så kan jag ta det i intervjun, om denna ansökan nu går igenom!

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning. Ex. beskriv Adams personlighet och intressen.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka