Accepterad V11CE | Medlem ansökning [Emnez] [eric_cool]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

V11CE

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? v1cce1234

Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Bosh 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig hotande nonchalant

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när han va ungeför 15 började han med kriminella livet började sälja droger och sånt sen fick han fängelse tid i 2 år och bestämde sig att vända om livet (mina framtids planer är att vända om livet)

Vad kan du bidra med till serverns RP? bätte rp mer scenarios bättre polis rp för polis kommer jag nog applia för så fort jag kan.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar bara för att vinna istället för att ha roligt och rpa bra

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fail rp som är när man gör något väldigt orealistiskt vdm som är att man kör över någon så dom blir skadade/dör rdm som är när man dödar någon utan en realistik/bra anledning meta gaming som är när man använder information out of character till exempel om du sitter i discord call med din kompis och han säger att någon döda han och vart dom är och så går du dit och dödar dom

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e bra på rp och är lojal till servrana jag kör på

Utveckla svar

Hej
!Jag vill att du utvecklar frågan: Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario?, Vad kan du bidra med till serverns RP? Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Du har 24h på dig att komplettera innan din ansökan automatiskt nekas. Besvara detta meddelandet när du gjort de.

ok. det betyder att man rpar bara för att vinna tex om du rånar en bank istället för att rpa med polis och ha kul så bara du tar pengarna och drar. det kan va väldigt tråkigt för andra spelare och därför ska man rpa likt så istället för att spela bara för att vinna så spelar men för att faktiskt ha roligt och göra det roligare för andra personer!

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

kan du ge mig rollen snälla du har ju inte gett mig intervju rollen så hur ska jag ta en intervju (snälla svara fort vill kunna köra)

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka