V11CE
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent
Vad är ditt discord namn? v1cce1234
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Bosh 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig hotande nonchalant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när han va ungeför 15 började han med kriminella livet började sälja droger och sånt sen fick han fängelse tid i 2 år och bestämde sig att vända om livet (mina framtids planer är att vända om livet)
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Roleplay mindre fail RP Bättre förare
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska "vinna" scenarios för det blir tråkigt och förstör rp för andra
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fail rp som är när man gör något väldigt orealistiskt vdm som är att man kör över någon så dom blir skadade/dör rdm som är när man dödar någon utan en realistik/bra anledning meta gaming som är när man använder information out of character till exempel om du sitter i discord call med din kompis och han säger att någon döda han och vart dom är och så går du dit och dödar dom
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e bra på rp och är lojal till servrana jag kör på
Vad är ditt discord namn? v1cce1234
Vad är ditt födelsedatum? 20 April 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adam Bosh 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig hotande nonchalant
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: när han va ungeför 15 började han med kriminella livet började sälja droger och sånt sen fick han fängelse tid i 2 år och bestämde sig att vända om livet (mina framtids planer är att vända om livet)
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra Roleplay mindre fail RP Bättre förare
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte alltid ska "vinna" scenarios för det blir tråkigt och förstör rp för andra
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fail rp som är när man gör något väldigt orealistiskt vdm som är att man kör över någon så dom blir skadade/dör rdm som är när man dödar någon utan en realistik/bra anledning meta gaming som är när man använder information out of character till exempel om du sitter i discord call med din kompis och han säger att någon döda han och vart dom är och så går du dit och dödar dom
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag e bra på rp och är lojal till servrana jag kör på