Accepterad v.i.n.n.e. | Medlem ansökning [Agent]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v.i.n.n.e.

Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? v.i.n.n.e

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bert gren 29 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? shysst snäll hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag heter bert gren jag är född och uppvuxen i en bra familj förutom att min pappa dog nere i ukraina under kriget och det påverka mig negativ jag vart kvar sittande på mitt rum hel dagarna men mamma har aldrig haft så dåligt om pengar. när jag vart 25 så började min mamma må dåligt och behövde åka in på sjukhus och det har påverkat mig negativt genom att det har börjat kosta så mycket pengar och min mamma va inte den rikaste men vi hade mat på bordet och någonstans att bo, så nu vill jag ut i världen och börja jobba för att min mamma ska klara sig, jag älskar att jobba med bilar och mecha och det är nog det jag kommer satsa på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra RP och försöka och få personer att skratta varje dag. Jag kan även bidra till att folk slutar att tramsa sig då jag alltid är en seriös och bra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att göra scenariot roligt och spännande för alla, inte bara dig själv. Det handlar om att låta din karaktär ibland förlora eller misslyckas för att skapa bättre rollspel och en bättre historia tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm betyder att du dödar nån utan att den inte har gjort något, vdm betydet att du kör på folk utan anledning sunförnuft betyder för mig att man ska tänka vad hade jag gjort irl och inte

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer vara så aktiv jag kan och det kan bli runt 2-5 timmar pär dag

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka