Nekad v.i.n.n.e | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v.i.n.n.e

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Vincent

Vad är ditt discord namn? v.i.n.n.e

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert Gren och är 27 år gammal. Bert är en person som gillar bilar och datorer. datorer hjälper Bert på många olika sätt som exempel att han får en lugn stund där han kan släppa allt annat. Berts
uppväxt var för det mesta bra förutom att han hade problem i skolan. det började med att han kom sen till lektioner men övergick snabbt till att strunta i lektionerna helt. Han har haft bra kontakt med sin familj sen han va liten dom brukar träffas och ha en gemensam jul. Han har ett stort intresse för bilar speciellt tyska sportbilar som Audi/ Bmw men också porsche. Han drömmer om att en gång få äga en 911 gt3. Det leder till att Bert jobbar hårt med det och försöker alltid att förbättra sig i sina yrken. Bert har inte alltid haft så lätt med vänner men han har ändå 1 riktig bra vän, bert tycker att man ska ha en vän som är som en bror som man kan lita på i alla situationer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp på en schysst nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte måste vinna varje scenario t.ex om man blir kidnappad så ska man inte vara tuff utan vara rädd som man hade varit i värkligheten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag vet alla regler till exempel så är FEARRP när du är under ett pistol hot och då måste du vara rädd för ditt liv. Och Suntförnuft är när du gör grejer som man inte gör i riktiga livet liksom du inte kör 300 mitt i staden det gör man liksom inte i riktiga livet liksom. RDM = Random Deathmatch när du dödar någon utan någon anledning. VDM = (Vehicle Deathmatch När du dödar någon med din bil eller använder den som ett vapen liksom kör på folk

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag jag har kört på många olika servrar och har en ganska bra erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det tror jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka