Nekad vózz | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vózz

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? vozz4507

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Han heter Bertil Anderson och är 33 år gammal, och är född i en stor stad han har alltid gillat att vara ute med sina kompisar och göra dumheter. Bertil gillar också att prata med andra han stannar gärna folk och kollar läget. Bertil har alltid gillat att hålla på med billar de är en sak han gör helst i fritiden och hans favorit bilmärke på bilar är Mercedes Benz. Bertil är uppfödd med sin Mamma och syster för hans farsa dog av en bil olycka när han var bara ett litet barn. så han har fått lära sig att köra extra lugnt i trafiken.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja självklart kan jag de har 270 timmar på RP så jag kommer att kunna komma med stort in trygg i den här servern. och har RP i flera andra servrar som har varit både svenska och engelska

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ? Att kunna spela för motpartens vinst innebär att man är villig att kompromissa och fokusera på att skapa en intressant och givande handling för alla inblandade. Det handlar om att vara flexibel och öppen för att låta andra spelare ta ledningen och forma berättelsen på ett sätt som gynnar alla. Det kan vara en utmaning, men det kan också leda till fantastiska och oväntade resultat i spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, VDM (Vehicle death match) är när använder ett fordon istället för vapen med avsikt att döda andra och förstöra för andra, FearRP är en av mina favorit regler och viktigast tycker jag för att göra RP'ett spännande och kul och det vanliga som RDM (som står för random death match) är när man dödar en för ingen anledning eller för att störa andras upplevelser

Har du någon erfarenhet inom rollspel? a älskar att rollspela och är jätte bra på att spela kriminell och har 270 timmar på de. och som sagt så har jag RP i flera olika servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? heter vózz på steam med ett litet konstigt o för de gick inte att hetta så på dc

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning, vad du kan bidra till serverns rp.
- Se även till att du har samma namn på dc och på steam.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka