Accepterad vózz | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vózz

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181422457/

Ditt Hex-ID: 110000148c95f79

Vad är din discord tagg? vozz4507

Vem var det som bannade dig? Dominospizzalover

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-06_021209317.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag var dum och hängde med folk som rånade folk trodde inte man fick ban för de tänkte att man kunde bara vara med folk som rånade så länge man inte tog saker från dom man rånade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja vi körde från koks planeterna och sen så såg vi en bil så vi följde efter han och sen efter de så rånad vi han och skit och efter de så fick jag ban och visst jag hoppade in i bilen och kollade hans facket och sånt men de är ju inte att jag rånar han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä de var jag som gjorde fel men jag skulle gärna bara få bort min ban så jag kan spela de är sånt fucking roligt spel och de är dumt av mig att göra såna här saker ska tänka extra noga nu över allt jag gör tänkte ändå att man kunde vara med folk som rånade irl men fast man inte är kriminell men de är dumt gjort av mig i det här spelet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag men flera konstiga bans som att jag hoppade in i erans admins bil en gång och sen hoppade jag ut ur den och då fick jag perma ban för han tyckte att jag inte skulle hoppa in i den men då gick jag support och då tog han bort den. men jag har också fått flera andra bans som jag har lärt mig av tillexempel så har jag kört in i en bensin station 1 gång för först så körde min kompis in i en bensin station först men de var inte meningen och då tog han ut en ny bil och sa att jag skulle köra in i bensin stationen och då fick jag pban och av de så lärde jag mig att aldrig lyssna på vad nån säger i unive för de dom säger att du ska göra är oftast dåligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hängt/ varigt med folk som rånar för de är dåligt och de är krim utan krim kanske inte heller kollat vad dom hade i handskfacket

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte vara med folk som är kriminella när dom gör kriminella saker och inte kolla vad folk har i bilar även fast man har gun mot dom eller ja typ något sånt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka