Nekad vózz | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vózz

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181422457/

Ditt Hex-ID: 110000148c95f79

Vad är din discord tagg? vozz4507

Vem var det som bannade dig? Jonnte vedin

Bild på banmeddelande: bild_2024-08-01_170044069.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag körde för fort vid ett sjukhus

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja klockan var 4 på natten och jag tänkte att de var rätt så lugnt de var inga poliser som körde runt eller inte så då tog jag en bil sen körde jag runt och då körde jag förbi en polis station men jag körde för fort och de var inge bra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä de var de inte de var mitt fel att jag körde för fort framför en polisstation men tänkte inte riktigt vad konsekvenserna var tänkte inte på att man kunde få en ban för man kör för fort tänkte bara att man kan hamna i finkan om polisen tar en men de var ingen polis som var ute och körde annars mitt på dagen kör jag gode lugnt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag jag körde runt med en kille och då krockade vi och flög in i en bensin station sen så tyckte han att de var kul och de här var länge sedan men ja då sa han att jag skulle köra in i bensin stationen när brandmännen sa att man kunde tanka och då körde jag in i bensin stationen och då fick jag ban och de var verkligen mitt fel men jag har lärt mig av de och att man inte ska lyssna på vad andra säger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte bara tänkt att bara för att ingen polis är och kör runt kanske man inte ska köra så fort och tänka att skulle jag verkligen göra det här på riktigt

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte köra för fort nån stans och verkligen tänka på vad skulle jag göra på riktigt i denna situation och sånt för de kommer man långt med i unive RP

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka