Nekad vózz | Ban Överklagan [vilgot2826]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vózz

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181422457/

Ditt Hex-ID: 110000148c95f79

Vad är din discord tagg? vozz4507

Vem var det som bannade dig? vilgot2826

Bild på banmeddelande: bild_2024-07-09_194112291.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag sålde ett vapen när jag inte var kriminell köpte de för jag skulle köpa Krim och sen så skulle jag få mer pengar för den när jag sålde den än vad jag köpte den för så då tänkte jag sälja den och då fick jag ban för att vara kriminell utan Krim och jag vet att man inte får vara de men jag trodde inte de skulle vara nå större problem om jag inte använde den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja just innan så körde jag bara runt med min kompis och sen så kom jag i ett staff möte och då sa dom att jag skulle gå in i supporten i dc så då gjorde jag de och då sa dom vad jag hade gjort asså sålt en pistol

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nä visst de var inte en felaktig ban men jag tyckte att man kunde ha pratat och sen låta de va men jag vet att de inte funkar få då hade alla gjort de och sen bara gått iväg med varningar men jag vet att ni måste lägga bans för de är typ erat jobb att göra så att allt är bra på serven men jag tror att man kunde ha löst de på ett annat sätt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag jag har fått permanent ban för ha kört in i en bensin station 2 gånger första gånger var de inte meningen men andra gången var de lite meningen de var en kille jag sprang runt men och han tyckte de var roligt efter första gången så då sa han att jag skulle köra andra gången och då fick jag ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja de jag hade kunnat göra annorlunda är att vänta tills jag är kriminell och sen köpt pistoler och sälja för nu var de inte så smart av mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte ha något som innehåller med något kriminellt att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka