Accepterad vózz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vózz

Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199181422457/

Ditt Hex-ID: 110000148c95f79

Vad är din discord tagg? vozz4507

Vem var det som bannade dig? Hannes00Berg

Bild på banmeddelande: bild_2025-01-29_155957743.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja jag förstår själv att man inte ska skriva ooc och att de kanske var fel men killen var jag redan trött på för han rpa inte på något sköt han han fick inte ont han spela död vi skrev /me väcker han han svarar inte vi skriver /me massa sen i huset hade vi han kidnappad då prata han med en grabb men han börja prata massa skit så jag skriker lägg på han gör de inte då skriver jag /me lägger på han gör inte de och då skrev jag de typ 20 gånger tillslut la han på och då så skrev jag ooc svara på /me din idiot jag förstår de är fel och allt ska inte göra om de har lärt mig av de här och jag fattar om de är större fel om man skirver idiot eller något sånt men asså så dumt är de inte att säga ( tycker jag ) men de är min åsikt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. pratade med mina kompisar om kidnappningen och sen fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de kanske inte var en felaktig ban men jag tycker att man kunde ha suttit mig i suport eller i staff samtal och pratat de igenom och kanske de inte är så stort att man får ban för de

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja de har jag men de var jätte länge sen och jag har lärt mig av dom alla har inte fått ban på jätte länge och fick många för jätte jätte länge sedan men man lär sig av allt så ja

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva ooc och skricka mer ingame nä vet nästan inte men ba inte skriva ooc

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja inte skriva ooc nån gång för de får man ban för och om de är något dumt är de större big no no

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka