Accepterad växelspak | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

växelspak

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Växelspak#3801

Vad är ditt födelsedatum? 16 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Petersson och han har tagit den kriminella vägen i livet för att han har sett folk göra kriminella saker och bli rika så han tänkte att han ville också bli rik. Han är en väldigt snäll och trevlig person med mycket tankar och åsikter och som drömmer sig iväg hela tiden han är väldigt dålig på att spara pengar då han köper dyra kläder och andra onödiga saker han är väldigt brydd vad andra säger så om någon säger att han är ful så kan han bli ganska sur eller bara få en stor klump i magen eller gå hem och duscha och byta sina kläder. Han är inte så bra på att följa lagar då han har en väldigt jobbig ADHD så han typ vid ett röd ljus kan han inte vänta sen är han väldigt snäll mott alla han tänker alltid en tredje gång sen är hans familj det viktigaste i hans liv så skulle det hända något dom så skulle han ha straffat dom som ligger bakom det hårt och skulle ha svårt för att släppa det efter. Hans största dröm är att få starta en pizzeria med sina bröder. Han är beroende av cigaretter då han röker cig hela tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Vet inte exakt vad som skulle hjälpa men jag antar väll att jag skulle kunna få in några medlemar samt så är jag hyfsat bra på att rp:a så vi får hoppas att det smittar av sig till annat folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad som än händer så ska du fortsätta att spela med typ.

Hur hittade du Unive? Från en kompis som kört på denna servern ett bra tag.

Tillbaka