Accepterad vässelan | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vässelan

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: vässelan

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/765611980789

Vad är ditt namn i verkligheten? Niklas

Vad är ditt discord namn? nilleswaggins#6284

Vad är ditt födelsedatum? 27 September 1994

Berätta om din karaktär. Johan Grönlund, 26.
Johan är en skånsk besserwisser som egentligen inte har koll på något han raljerar om. Med stort motorintresse har han lyckats bra på flera olika verkstäder tidigare. Hans stora dilemma att han egentligen inte har koll på vad något i en motor heter, men lyckas laga dem ändå. Det är med andra ord precis som med allt annat - Johan inbillar folk att han har koll på läget trots att han inte har det. Ända sen barnsben har Johan haft sin högsta dröm om att bli rik, men även köra streetracing och att vara polis, hur det nu skulle gå ihop med tanke på att han redan sen tidiga år varit småkriminell. Ljuger om vad han varit med om gör han gärna också. Utöver allt detta har Johan har en stor dubbelmoral och påtalar gärna vad folk gör fel, men trots allt detta är han en god medarbetare som vid dagens slut gjort vad han kunnat för att lyckas med sin högsta dröm: att bli rik.

Varför ska just du bli whitelistad? Tror att jag kan bidra med mycket humor och bra RP. Servern verkar i mina ögon vara tillåtande med nya RP-spelare och verkar ha en god ton och behjälpliga admins. Eftersom jag aldrig själv spelat RP förr kan det bli roligt att prova och jag tror att jag, tillsamamns med de andra, kommer bidra med RP som lyfter servern ytterligare. Kommer med karaktären att söka jobb och försöka bidra den vägen. Kommer vara inne så mycket jag kan, orkar och livet tillåter!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker enligt ovan servern verkar ha bra folk och bra staff. Tror därför det blir toppen att börja spela RP hos er!

Hur många timmar har du på FiveM? 0

Hur hittade du Multistaden? https://www.trackyserver.com/server/multistaden-488866

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka