Accepterad väsbysövre | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

chapo11

Aktiv Medlem
Meddelanden
366
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198896454015/

Ditt Hex-ID: 110000137cd197f

Vad är din discord tagg? Zensy#3070

Vem var det som bannade dig? Heeblom

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fear rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fattar varför han bannade men jag menade inte att bryta mot någon regel men jag fattar att jag fear rpa men trodde det var lall för någon anledning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag pratade med en polare som jag kände som är polis och jag fattade inte vad som hände runt omkring mig så jag lallade till min polare och sa att jag hade ett vapen på mig och då sprang en annan polis efter mig och då sprang jag in i vårat gänghus och han följde efter och sedan riktade men det lät tytp som han skrattade så jag trodde det inte var så seröst så när han tog upp pistolen så sprang jag ut för dörren och nu fattar jag att det är fear rp men menade inte att bryta mot någon regel eller att fear rpa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig men jag uppfattade situationen helt fel och därför hände det som hände

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte exakt för att det var över 1 år sedan men jag lärde mig av alla mina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit situtionen mer seriöst och inte sprungitr när han riktade vapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka