Nekad vääätroru | Medlem ansökning [27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vääätroru

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn e Adrian.

Vad är ditt discord namn? Smatrich215

Vad är ditt födelsedatum? 4 September 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mitt namn är Adel svensson och min ålder på karaktären är 18 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Min karaktärs personlighet är glad trevlig rolig snäll.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hjälpsam samt är duktig på att hjälpa andra och göra servern bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk göra det roligare försöka typ prata med staffs och göra lite mer roliga event o samt annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att både lagen vinner.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brutit mot några av servers regler de lovar jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Inte vara rasistisk inte mot andra folk. respekt full. kärleksfull. och inte FEARRP.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag hoppas ju att bli godkänt jag e redo för o spela på er server samt håller på ta bort alla server på discrod för e lite mer säker på att ni godkänner min ansökan kommer bara spela på er server

Hej @vääätroru Du behöver byta namn på discord eller steam så att du har samma på båda

Du behöver också utveckla framtidsplaner och bakgrund

Besvara detta meddelande när det är gjort. Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
Inte svarat i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka