Accepterad uzlx | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

uzlx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Adnan Mutapcic

Vad är ditt discord namn? $uzlx#1104

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Mustafa och är född den 1 januari 1999/80kg/188cm. Abdi Mustafa växte upp i sverige med sin store bror som heter Muhammed Mustafa. Abdi Mustafas bror var väldigt kriminell när Abdi var lite och han bodde också i ett väldigt utsatt område vilket gjorde att det gick inte så bra för Abdi när han växte upp. Han hade det väldigt tufft i skolan vilket resulterade till att han hoppade av i början av gymnasiet och satsade istället på gatorna. Abdi Mustafa Har varit igenom massa hemska saker så som att hans brorsa gick bort framför han vid en skjutning. Och en massa nära vänner som got bort. Abdi Mustafa är en väldigt social kille och är mycket posetiv för att ha ett stabilt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till en mogen/seriös rp och behandla alla i servern så som jag behandlar folk i verkligheten. Ha kul och skapa roliga scenario med vänner och andra i servern. Inte bryta mot regler och bara säga till så att alla trivs bra. Skapa roliga minnen på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Exmpel på det är om någon rånar en bank så ska dom som rånar bank vara medvetna om att polisen också har en chans o vinna scenariot båda parterna ska ha lika mycke chans o vinna scenariot för att det ska vara värkligt. Det blir inte kul för andra spelarare om du ska bara vinna varända scenario som du är med på därför är det viktigt att tänka på den här regeln.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive när jag kollade på tiktok för ett tag sedan och ville testa på det och tyckte att det var kul därför vill jag nu bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka