- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussein.
Vad är ditt discord namn? RockStarr#1146
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Iraq, när han var 3 år så behövde deras familj flytta på grund av att de var krig där och familjen hade svårt att försörja sig där. Familjen bestämde sig för att flytta till ett annat land de såg Sverige som ett bra alternativ på grund av att Sverige inte har vart i krig på länge och att de är ett ganska bra land med inga rasister, bra ekonomi och hur de hanterar invandrare. När min karaktär var 4 så bodde de i Sverige, de fick bo i Rinkeby Stockholm där familjen bodde i stora, trånga trapp hus. Eftersom familjen bodde på ett fattigt ställe och levde på A kassa så blev det svårt att försörja sig, familjen började få räkningar och min karaktär kände sig ledsen för dem så han bestämde sig för att fixa fram pengar till dem. Han började hänga med barnen i fritidsgården när han var 11 år han lärde sig hur man smuggla in pistoler och säljer knark till folk. Som 15 åring tjänade han snabbt pengar och sa till föräldrarna att han har börjat jobba som snickare, han var ute sena nätter och när han fyllde 20 år så blev han misstänkt för rån, polisen kom hem till hans föräldrar och förklarade för dem att han är kriminell familjen kastade ut Ali och då flyttade han till Autonomy staden där han snabbt fick intressen för sport bilar och människorna som bodde där han kände sig trygg för de hade samma bakgrund som honom när han var liten. Eftersom Ali inte var svensk så var det svårt för honom att få jobb och den ända ut vägen han kunde göra var att fortsätta med sitt kriminell liv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistade på Unive RP för att jag vill ta min roleplay nivå till en ny nivå, det vill säga att jag kommer börja jobba på en karaktär med t.ex bil mekaniker eller något annat medans min andra karaktär ska vara kriminell och hålla på med pistol smuggling och knark. Jag vill att servern ska bli så aktiv som möjligt så därför vill jag jobba därför att de gör servern mer aktiv så ifall någon t.ex behöver hjälp med sin bil så är jag där. Jag vill ju bli whitelistad för att söka olika jobb, mitt favorit jobb är att vara en mekonom.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta Unive på en ny nivå som t.ex börja jobba med bra aktiviteter som t.ex Mekonomen och mycket mer. En annan sak varför jag vill bli whitelistad är för att få upp mitt roleplay till den maxade nivån.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ladda ner FiveM och gick till svenska server då jag valde att spela på 3 servrar och hittade Unive med bäst community och staffs så jag valde att spela Unive som mitt main game kan man säga.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att man försöker vara så realistic så möjligt, det vill säga att man försöker sitt bästa med att försöka vara så verklig som möjligt inte hålla på att lalla, utan alla håller sig till reglerna så de blir bra, man är schyst mot varandra och hjälper till ifall de behöver hjälp med något som t.ex inte förstår en regel. Bra rp för mig är att man ska spela som verkliga livet det vill säga att man inte ska göra oväntade saker som man inte gör i verkligheten som t.ex sno en bil framför 3 personer mitt på torget eller t.ex börjar skjuta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på 2 andra servern innan men just nu spelar jag inte på dem bara på Unive. De jag spelade innan var "Snöstaden" och "Göteborgstaden"
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussein.
Vad är ditt discord namn? RockStarr#1146
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2004
Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Iraq, när han var 3 år så behövde deras familj flytta på grund av att de var krig där och familjen hade svårt att försörja sig där. Familjen bestämde sig för att flytta till ett annat land de såg Sverige som ett bra alternativ på grund av att Sverige inte har vart i krig på länge och att de är ett ganska bra land med inga rasister, bra ekonomi och hur de hanterar invandrare. När min karaktär var 4 så bodde de i Sverige, de fick bo i Rinkeby Stockholm där familjen bodde i stora, trånga trapp hus. Eftersom familjen bodde på ett fattigt ställe och levde på A kassa så blev det svårt att försörja sig, familjen började få räkningar och min karaktär kände sig ledsen för dem så han bestämde sig för att fixa fram pengar till dem. Han började hänga med barnen i fritidsgården när han var 11 år han lärde sig hur man smuggla in pistoler och säljer knark till folk. Som 15 åring tjänade han snabbt pengar och sa till föräldrarna att han har börjat jobba som snickare, han var ute sena nätter och när han fyllde 20 år så blev han misstänkt för rån, polisen kom hem till hans föräldrar och förklarade för dem att han är kriminell familjen kastade ut Ali och då flyttade han till Autonomy staden där han snabbt fick intressen för sport bilar och människorna som bodde där han kände sig trygg för de hade samma bakgrund som honom när han var liten. Eftersom Ali inte var svensk så var det svårt för honom att få jobb och den ända ut vägen han kunde göra var att fortsätta med sitt kriminell liv.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistade på Unive RP för att jag vill ta min roleplay nivå till en ny nivå, det vill säga att jag kommer börja jobba på en karaktär med t.ex bil mekaniker eller något annat medans min andra karaktär ska vara kriminell och hålla på med pistol smuggling och knark. Jag vill att servern ska bli så aktiv som möjligt så därför vill jag jobba därför att de gör servern mer aktiv så ifall någon t.ex behöver hjälp med sin bil så är jag där. Jag vill ju bli whitelistad för att söka olika jobb, mitt favorit jobb är att vara en mekonom.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta Unive på en ny nivå som t.ex börja jobba med bra aktiviteter som t.ex Mekonomen och mycket mer. En annan sak varför jag vill bli whitelistad är för att få upp mitt roleplay till den maxade nivån.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ladda ner FiveM och gick till svenska server då jag valde att spela på 3 servrar och hittade Unive med bäst community och staffs så jag valde att spela Unive som mitt main game kan man säga.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att man försöker vara så realistic så möjligt, det vill säga att man försöker sitt bästa med att försöka vara så verklig som möjligt inte hålla på att lalla, utan alla håller sig till reglerna så de blir bra, man är schyst mot varandra och hjälper till ifall de behöver hjälp med något som t.ex inte förstår en regel. Bra rp för mig är att man ska spela som verkliga livet det vill säga att man inte ska göra oväntade saker som man inte gör i verkligheten som t.ex sno en bil framför 3 personer mitt på torget eller t.ex börjar skjuta.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på 2 andra servern innan men just nu spelar jag inte på dem bara på Unive. De jag spelade innan var "Snöstaden" och "Göteborgstaden"