Accepterad UziScopes | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussein.

Vad är ditt discord namn? Uzi#1146

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ali Hussein och är 21 år gammal han föddes i Iraq och behövde flytta till ett nytt land på grund av krig. Familjen bestämde sig för att flytta till Sverige för att de hade hört att de var ett tryggt och bra land för små barn därför utbildningen var gratis. När familjen flytta till Sverige fick de leva i staden Rinkeby i trånga lägenheter där mycket knark langning och pistol langning. Min karaktär hittade nya vänner som höll på med olagliga grejer han vill bara passa in och va cool som de andra grabbarna. När han fyllde 20 så kom hans familj på han att han smugglar knark genom att polisen kom och knacka på, han blev tillslut utsläng och bestämde sig för att flytta till staden Unive för att han hörde att de är en bra stad. Så snabbt han flytta dig fick han bra känslor för att de fanns sköna människor där som han kunde prata med och han fann snabbt intressen för sport bilar han har alltid drömt om att ha en bra och snabb bil så han kan imponera på de andra. Min karaktär har vart med om mycket ända sen ung familjen som bråkade varje dag för att de inte kunde betala räntan och mycket tjafs.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag vill ta min roleplay till en ny nivå det jag vill säga är att jag vill börja jobba på servern så att den blir bättre och mer aktiv så att folk tycker unive är den bästa servern man kan roleplaya på för att de finns aktiva poliser, ambulanser och mycket mer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta Unive på en ny nivå som t.ex börja jobba med bra aktiviteter som t.ex Mekonomen och mycket mer. En annan sak varför jag vill bli whitelistad är för att få upp mitt roleplay till den maxade nivån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ladda ner FiveM och gick till svenska server då jag valde att spela på 3 servrar och hittade Unive med bäst community och staffs så jag valde att spela Unive som mitt main game kan man säga.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att ha roligt och försöka ha en hög nivå på det så att de känns som att de är verklighet och att alla har de roligt. Annat mål är att få börja jobba med mitt favorit jobb som är mekonomen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på 2 andra servern innan men just nu spelar jag inte på dem bara på Unive. De jag spelade innan var "Snöstaden" och "Göteborgstaden"
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top