Accepterad UziScopes | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali Hussein.

Vad är ditt discord namn? Uzi#1146

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2003

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Ali Hussein och är 21 år gammal. Han föddes i Iraq år 2000, den 19nde februari, under hans första 5 år levde min karaktär ett bra liv i Iraq tills de blev krig och deras familj behövde fly till ett annat land för att leva. Familjen valde att flytta till Sverige för att de hörde att de var ett tryggt land och ett bra samhälle. Deras familj hade inga pengar när de flydde till Sverige så de fick bo i en tät stad med massa lägenheter som hete Rinkeby. Han började vara med folk som begick olagliga grejer som vapen brott, knarklangning och mycket mer. När han blev 18 flyttade han till Unive staden och började på sitt nya liv. Snabbt fick han bra känslor i staden, han träffade nya vänner och nya folk. Min karaktär har intressen för sportbilar, träffa nya människor, vapen och familj.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför just jag ska bli whitelistad är för att jag ska bidra med bra roleplay, vara så mycket aktiv i server som möjligt. Jag kommer också bidra med bra jobb till server för att få den så aktiv och bra som möjligt så alla kan ha roligt och tycka det är en bra server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill ta Unive på en ny nivå som t.ex börja jobba med bra aktiviteter som t.ex Mekonomen och mycket mer. En annan sak varför jag vill bli whitelistad är för att få upp mitt roleplay till den maxade nivån.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att ladda ner FiveM och gick till svenska server då jag valde att spela på 3 servrar och hittade Unive med bäst community och staffs så jag valde att spela Unive som mitt main game kan man säga.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att få upp en bra roleplay, börja jobba som snabbt som möjligt så att server blir aktiv. Försöka hjälpa andra så att alla har de bra och tycker om servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelade på 2 andra servern innan men just nu spelar jag inte på dem bara på Unive. De jag spelade innan var "Snöstaden" och "Göteborgstaden"
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top