Accepterad UziScopes | Medlem ansökning [Dawgs]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198368984791/

Vad är ditt namn i verkligheten? Martin

Vad är ditt discord namn? TOP G#6937

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Iraq, när han var 3 år så behövde deras familj flytta på grund av att de var krig där och familjen hade svårt att försörja sig där. Familjen bestämde sig för att flytta till ett annat land de såg Sverige som ett bra alternativ på grund av att Sverige inte har vart i krig på länge och att de är ett ganska bra land med inga rasister, bra ekonomi och hur de hanterar invandrare. När min karaktär var 4 så bodde de i Sverige, de fick bo i Rinkeby Stockholm där familjen bodde i stora, trånga trapp hus. Eftersom familjen bodde på ett fattigt ställe och levde på A kassa så blev det svårt att försörja sig, familjen började få räkningar och min karaktär kände sig ledsen för dem så han bestämde sig för att fixa fram pengar till dem. Han började hänga med barnen i fritidsgården när han var 11 år han lärde sig hur man smuggla in pistoler och säljer knark till folk. Som 15 åring tjänade han snabbt pengar och sa till föräldrarna att han har börjat jobba som snickare, han var ute sena nätter och när han fyllde 20 år så blev han misstänkt för rån, polisen kom hem till hans föräldrar och förklarade för dem att han är kriminell familjen kastade ut Ali och då flyttade han till Unive staden där han snabbt fick intressen för sport bilar och människorna som bodde där han kände sig trygg för de hade samma bakgrund som honom när han var liten. Eftersom Ali inte var svensk så var det svårt för honom att få jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem eftersom jag har hyrt länge (över 700 timmar) jag har min. Jag håller en bra och professionell rp-nivå, mogen. Jag ska bidra med en bra och intressant polis-rp för kriminella aktörer och vanliga medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag spelar inte för makt och pengar Jag kan som sagt bidra med en hög och bra rp-nivå och det ska bli kul för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du måste spela så att motståndaren har en chans att vinna scenen eller låta dem vinna

Hur hittade du Unive? Jag har spelat extremt mycket fivem innan och vill börja rpa igen, hade massor kompisar här redan så då kände jag att jag lika gärna kunde börja här med dom.

Tillbaka