Accepterad UziScopes | Ban överklagan [Sightly]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Ditt Hex-ID: 11000013eb6b658 (Hex)

Vad är din discord tagg? RockStarr#1146

Vem var det som bannade dig? Det var Kasper som bannade mig från Unive.

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Kasper. Återstår: 1 dagar 3 timmar 31 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig just för att jag försökte sno eller ta en bild från motellet det vill säga att jag valde att gå in i någons random bil framför 2 andra som var där och de är suntförnuft därför att ingen tar någons bil framför människor de är jätte oväntat som man inte gör i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag hade blivit unperm bannad från Unive för ett tag sen och igår så valde jag spela på Unive, när jag var inne på Unive så försökte jag få support för jag blev rdmad mitt på torget så jag försökte joina deras discord men jag var fortfarande bannad och när jag respawna in game så skrev jag /report behöver snacka med en gud, flera gånger, ändå kom ingen gud till mig och snacka så jag började spamma de kom fortfarande inte så jag sprang upp till motellet och där såg jag en röd doge som jag valde att sätta mig i för att den inte var låst och höll på att hijacka den medans jag skrev "/me report behöver snacka med en gud" fortfarande ingen kom jag tabba ur ingame och kollade på discord medans jag hijacka bilen när jag tabbar in på spelet står det att jag blev bannad i 2 dagar för suntförnuft vilket jag förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen inte en felaktig ban utan de är mitt fel att jag väljer att sätta mig i en röd doge och börja hijacka den framför folk vilket är jätte overkligt och faktiskt är suntförnuft. De var inte en felaktig ban för att de är mitt fel att jag väljer att göra de här valet, jag valde ju göra det för att jag inte orka springa runt hela världen för att försöka få tag i en gud så jag kan snacka med dem så jag valde att ta bilen så de kunde bli enklare.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Första bannen var att jag plockade blommor utan whitelist de var så att två människor kom upp till mig och fråga om jag ville arbete för dom så jag svarade ja (jag var ganska ny då) så vi stack ditt och jag blocka o blev bannad de jag lärt mig var att läsa whitelist reglerna och bannen var från 4Anders. Min andra ban var att jag lämnade när jag skulle bli arresterad av en polisen på grund av att jag gick konstigt och de trodde att jag hade tagit någon typ av knark o jag lämnade ju för att jag har vart med om att poliserna har tagit en bilnyckel till mig som jag inte hade fått tillbaks och förlorade den därför valde jag just att lämna de jag lärt mig var att inte göra om de för att de förstör roleplayen. Min tredje ban är det "savage" igen då bannar han mig för att jag slog ett barn och de som hände var att jag och en polar vänta på kö för att köpa bil ett barn kommer upp till oss och märker att vi snackar om "valmo" barnet ringer polisen vill bara adda att 99.9% av barn vet inte vad valmo är han ringer då polisen 2 av mina vänner blir fängslade då kommer barnet upp till mig och kallar mig råtta och skrattar åt mig då hotade jag han att jag skulle slå han vill bara adda att om man gör så mott ett barn så borde den springa iväg gråtandes men han gjorde de inte han fortsätte att säga att jag skulle slå han så jag slog han ju och då kommer "savage" och säger att jag har låg rp nivå när det är barnet som har en låg rp nivå klar att de var fel av mig men så klart de är ju aggressionsproblem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunnat gjort annorlunda var att försöka kontakta en admin eller staff från Unive på discord, så klart försökte jag med det men hitta ingen. De jag faktiskt kunnat göra var att skriva till en staff här på Unive sidan vilket jag inte tänkte på men jag har gjort det tidigare fast fick inget svar. Men nu när jag kollar in på vissa staffs profiler så kan jag se deras discord i "Om" vilket är bra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att inte hijacka bilar framför folk för att de är unrelistiks för att ingen gör det i verkligenheten de händer sällan att någon börjar att stjäla en bil framför någons ögon för att de är en oförväntad handling.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka