Accepterad UziScopes | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Ditt Hex-ID: 11000013eb6b658 (Hex)

Vad är din discord tagg? Zzz#1146

Vem var det som bannade dig? Emilia / EmiliaD

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: VDM ~Emilia<3. Återstår: 9 dagar 23 timmar 22 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig just för att jag körde över någon på en väg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag och en annan snubbe som jag inte känner utan jag roleplaya, med var på väg till Mekonomen för våran bil var lite trasig och på vägen ditt så träffa vi på en kille och snubben brevid mig sa åt mig att köra på honom (Jag är ny till FiveM) så jag gjorde det. Jag vet de var dumt av mig att lyssna på honom och jag trodde man fick köra på folk för att jag har blivit påkörd ett par gånger. Så vi körde på den där killen och prick som det sa blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att de är bådas fel för att jag får ju skylla mig själv att inte ha läst alla regler på eran server och att jag lyssnar på sådana människor. Hur jag tycker att de är lite staffens fel är att jag bara skulle ha fått en varningen eller gör inte om det där och läs reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag hade kunnat gjort annorlunda var att jag direkt gick in i eran discord server för att läsa alla regler innan jag spela och att inte ta order från andra människor utan bara fokuserat på mitt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag har lärt mig är att alltid läsa regler innan man börjar spela så man vet vad man får göra och inte. Jag har också lärt mig att inte köra på folk.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka