Accepterad UziScopes | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UziScopes

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199012427352/

Ditt Hex-ID: 11000013eb6b658 (Hex)

Vad är din discord tagg? Uzi#1146

Vem var det som bannade dig? 4Anders

Hur lång tid var din ban? 1 Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lallare ~Anders Tegnell. Återstår: 0 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att banna mig just för att jag började slå på min egna Volvo för att den slutade funka och jag blev lite arg på grund av att de tar lite tid att få den fixad på grund av att man måste ringa hit och ditt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag blev bannad var att jag hade köpt en ny Volvo XC90 från bilfirman. Jag var ju då skadad så jag tänkte ta en sväng till sjukhuset för att få vård av lars. På vägen så åkte en bil in i mig så min bil blev skadad, sen råkade jag åka in i en väg så att den började rycka. Jag klev ur min bil och började slå på den för att försöka få den funka alltså jag försökte göra en liten roleplay och sen rätt som de sa blev jag bannad för "lallare"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att de inte var en felaktig ban för att de var mitt fel att jag började slå på min bil de är ganska dumt liksom de hjälper inte min bil att funka. De var jag som gjorde fel och inte ringde Mekonomen men under tiden jag roleplaya var jag inte i mood för att ringa dem för att de aldrig svarar.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mitt tidigare ban var att jag råka köra på en kille på en väg och blev avstängd av EmiliaD. De jag lärde mig av denna avstängning var att alltid läsa reglerna i discorden innan man börjar spela och min andra ban var att jag plockade blommor utan whitelist vilken jag inte visste att man fick för jag blev lurad på att göra det av 2 men.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? De jag kunnat gjort annorlunda var att ringa till Mekonomen istället för att kliva ur bilen och börja slå på den, men eftersom jag var lite förbannad för folk hade åkt in i mig så behövde jag ta ur min ilska.

Har du lärt dig någonting efter din ban? De jag har lärt mig efter min ban är att inte hålla på och göra dessa lallar saker som att slå på min egna bil och bli arg över små saker.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka