- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 1
Berätta om ditt förslag LÄS HELA! Jag själv har varit kriminell på många andra serverar. Jag tycker att det mest bara finns Kriminella senarion när man har Krim roll och inte vanliga. Att alla ska gå runt och skotta, göra rån mm. Inte så att man träffar ngn och försöker bli vän med den. Alla dom Kriminella spelar för ops, Makt och Pengar. Dom vill bara shoot and loot om nu/ni fattar. Jag tycker att den sociala rpn ska höjas och hoppas att ni kan ta det i ngt Krim möte om den sociala rpn också.
På vilket sätt är det en förbättring? Jag själv tycker att ni ska ge mig Krim roll eftersom jag är erfaren, Spelar inte för makt och pengar. Och har en av dom bästa sociala rpn. Jag träffar många vnr IG och då är ju dom Kriminella och jag känner att jag inte kan få nå upp till hela upplevelsen!
Länkar och annat material som visar förslaget: ÄLSKAR ER STAFF TEAMET, Ha en fett bra kväll Puss på er MVH Uziii
) <33
På vilket sätt är det en förbättring? Jag själv tycker att ni ska ge mig Krim roll eftersom jag är erfaren, Spelar inte för makt och pengar. Och har en av dom bästa sociala rpn. Jag träffar många vnr IG och då är ju dom Kriminella och jag känner att jag inte kan få nå upp till hela upplevelsen!
Länkar och annat material som visar förslaget: ÄLSKAR ER STAFF TEAMET, Ha en fett bra kväll Puss på er MVH Uziii