Accepterad Uttris | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Uttris

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? arttu luttinen

Vad är ditt discord namn? dildonsven

Vad är ditt födelsedatum? 1 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Jarmo Mikkola 25 år gammal kommer från en liten by i Finland. Har för ett tag sedan flyttat in unive RP för att börja sitt liv i en ny stad och varit gäng kriminell i snart 5 år hans uppväxt har varit bra tills han fyllde 15 och hamnade i fel umgänge så som vapen droger och våld. Han förväntar sig att fortsätta vara kriminell i nya staden och hitta sig ett gäng att vara med i då han har mycket erfarenheter av de. Han kommer att lyfta fram vem han är med tiden men ingen som skadar han kommer inte bli skadad heller! han är en person som inte försöker vara nå stor makt eller rikast heller men någon kommer han vara 100 gubbe åt han kommer gå med floden så som den kommer. Han är väldigt intresserad av bilar eller motor överlag då han förra gäng hade ett bilverkstad som deras gäng hus och där skruvade han väldigt mycket med allt folk kom med. Jarmo är väldigt snäll och omtänksam fast allt som hänt han. Han har de väldigt lätt att bli vänner med folk och försöker göra sitt bästa utan att starta onödiga bråk med folk. Han kommer ha 2 sidor i staden hans civila och kriminella sida. då han måste först lära känna folk och få ihop en ekonomi då han inte kunde få med några pengar. Han hoppas på ett jobb hos någon verkstad men allt funkar till han då han är väldigt arbetsvillig. Dock är han ingen bra ledare men följer order som en hund.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jarmo ska bidra med en rolig halvfinsk karaktär till unive. Han kommer få mycket folk att skratta och försöka sitt bästa att få alla scenarios så roliga som möjligt fast han skulle förlora scenariot. Man måste inte alltid vinna ett scenario för att de ska bli roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att man inte måste vinna varje scenario tex man gör ett rån och snuten stormar in och dem har dig och ditt gäng överlägset så ska man inte döda dem utan att låta dem ta dig

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Har läst alla regler och förde mesta så är vissa regler samma som på andra och när jag som spelat några år så har jag bra koll på de. Rdm vdm och sånt här vet ju alla rdm=att döda någon utan andledning vdm=att använda sitt fordons om ett vapen som inte är alls tillåtet. sen har vi ju suntförnuft att man ska tänka 2 gånger innan man gör något. metagaming är att man tar info utanför server och använder det ingame som absolut inte är tillåtet. Nrl att om man dör tex blivit skjuten av någon som rånar dig ska du inte komma ihåg att vem som skjutit dig

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat rp flera år och på massa stora servers som finska engelska men för de flesta på svenska.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har aldrig blivit bannad på någon server och inte fått några klagomål för dålig rp eller failrp. då jag oftast blir så in i spelet att jag tror att jag själv är i spelet. Som om tex nån riktar ett vapen mot mig och de är flera så ska man bli rädd och inte börja tjafsa emot för man måste tänka att livet står på spel. Att inte göra saker man inte hade gjort irl tex att man kör ifrån snuten och sen hoppar man från ett berg med en cross typ 200m upp i luften sen fortsätter man bara köra som att inget har hänt

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju!

Intervju tid förlängd, du har på dig till onsdag den 31 januari, klockan 23:20 att ta din intervju. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka