Nekad UtterUtter | Medlem ansökning [SvampBob] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UtterUtter

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198839852775/

Vad är ditt namn i verkligheten? Olof Aronius

Vad är ditt discord namn? Thaotter#7900

Vad är ditt födelsedatum? 17 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter John Smith och är från Australien. Hans föräldrar var kriminella och flyttade från Australien till USA när han var väldigt liten. Han föräldrar var professionella bank rånare. De dog i en skottlossning utanför en bank i New York när John bara var 12 år gammal. Han visste inte vad han skulle göra, John började snatta från butiker för att få mat. När han blev äldre började han med grövre kriminallitet och droger. Han flyttade in i en husvagn och åkte runt i USA. Nu är han påväg till Unive för att fortsätta en kriminell livvstil. John vill bara tjäna pengar på sina kriminella aktiviteter, och försöker hålla sig från att använda dödliga vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har studerat reglerna länge nu, jag vill köra seriös rp och bidra till servern. Jag har många timmar på FiveM och har kört rp väldigt länge.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill köra rp på svenska seriöst, jag har varit på andra svenska rp servers men inte tyckt att de var bra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive RP på tiktok när någon gjorde en video om servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en rolig upplevelse med andra medlemmar och staff. Jag vill lära känna nya personer.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill vara kriminell och råna folk. Jag vill tjäna mer och mer pengar och rekrytera fler personer som kan hjälpa mig

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka