Accepterad Utter__ | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Utter__

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
145
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198859581529/

Ditt Hex-ID: steam:1100001359a7859

Vad är din discord tagg? Utter__

Vem var det som bannade dig? Hypem

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bann bild.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de ansåg att jag "staff dissa" genom att kritisera hur staffsen valde att rpa och jämföra deras rp med nyinkomna spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt på plats vid ett razzia vid marijuana plocket, där blir jag bannad för "staff diss".

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anser bannen är felaktig, vid skrivandet utav mitt chatt meddelande hade en staff inte valt att besvara i /me. Detta i sin tur resulterar i att sjukvården dödsförklarar och hela scenariot förstörs. Efter jag valt att skriva det som jag skrev, då skriver hypem något i stil med "hur ska han rpa om han inte såg era /me".
Detta skrivs ca 10 minuter efter att scenariot med sjukvården bliviit avslutat. Jag anser från min erfarenhet att om man inte ser /me bör man informera det under scenariot, inte 10 minuter efter scenariot när sjukvården valt att dödsförklara pga ingen respons utav den skadade.
I mitt meddelande väljer jag att jämföra staffsens rp med icke medlemmar då jag utgår från att han inte besvarar i /me, vilket anses som en grundläggande rollspelskunskap.
Mitt uttalande var inte till syfte som ett hatiskt meddelande där jag oprovocerat hoppar på deras tjänst som medlem i staff teamet, utan en orkeslös kommentar som blev skrivet i stunden pga att rp nivån brast.

Hade totalt förstått bannen om den var ogrundad och skriven utan kontexten som fanns, men då det var ett totalt scenario på 40 minuter bakomliggande med låg rp nivå anser jag bannen i form av en permanent avstängning som felaktig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Gått ett år utan någon form utav bann, blivit bannad sedan tidigare och tagit lärdom och aldrig skett med upprepelse.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i att kommentera något och föra vidare i en staff anmälan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som nämnt ovan, kommer avstå från att kommentera i lokal ooc i dessa situationer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Tror denna är inaktuell, verkar som Philip har unbannat mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka