Nekad UTTER | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UTTER

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://store.steampowered.com/

Vad är ditt namn i verkligheten? Billy

Vad är ditt discord namn? R7 UTTER

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär hetter Billy öman och är 22 år gammal. när han var lite så va han mycket med pappa och mecka med bilar. i skolan hade jag mycket kompisar och jag var typ aldrig ensam. Typ varje dag efter skolan brukade han och hans kompisar cykla hem till han och mecka med hans pappa. När han blev äldre så ville han bli mekaniker men det blev aldrig av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive då jag och mina kompisar tycker att vi har funnit den rätta Rp servern att rpa på, jag kommer vela att skaffa yrken som kräver WL då jag ska kunna ge gott exempel till nya RP:are

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som inresserar mig att rp:a på Unive är att det finns bra support och mycket många bra rp:are som tar det seriöst och alla goa människor som finns på servern

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom kompisar som rekomenderade servern mycket eftersom att de sa att det var en mycket seriös rp server

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att för söka bli kännd asså typ att alla vet vem jag är och typ säger tjena billly hur mår du i dag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jobba på falck, mecko eller sahras så jag jobbar med något som har med billar och göra. och att han en snygg bill typ som en lambo eller en buggati

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka