Nekad UTTER | Ban överklagan [Widen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

UTTER

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199102262591/

Ditt Hex-ID: 110000144117d3f

Vad är din discord tagg? R7 UTTER#7680

Vem var det som bannade dig? Philip320's

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming ~olavor. Återstår: 4 dagar 13 timmar 7 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag råka slå en person när det hade kniv mot halsen. men jag han ej skriva miss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och en kommpis åkte ifrån det för de hota oss med kniv och sa ut ur billen och sen så åkte vi där ifrån sen kom det igen och då var vi utan för bilen sen tog de kniv mot min hals sen råka jag slå en som stog framför mig sen tänkte jag skriva miss men han ej och göra det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså både felaktig och att jag gjorde något fel för jag råkade slå han men ni kunde ju inte veta de så det vet jag inte.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har typ varit att jag gick in i sharas när det inte var upet och då blev jag banad för lall och jag lärde mig att jag inte skulle göra något sånt jag var ganska nu då. och har det varit jag jag har kört för snapt så jag lärde mig att inte köra snapt mer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså vet inte för jag råka slå han och han inte skriva miss så jag vet ej vad jag kunde gjort anulunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå in i hus eller afärer som är stängda och att inte köra så snapt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det vet jag har all tid i värden idag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka